Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnere/følge forumemne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg beklager hvis jeg fuldstændig har misset det åbenlyse, men kan man ikke følge eller abonnere på et forumemne uden selv at bidrage med et svar? 

Jeg kan ikke umiddelbart finde muligheden.

Hvis funktionen ikke eksisterer, kunne det måske overvejes som en idé til fremtiden.

Brian

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ovenover dit navn (et stykke længere oppe) og så lidt til højre er der et mailikon med teksten "send email hvis nogen svarer på indlægget". Det burde være den :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan virkelig ikke se det. Er der nogle som vil tage et billede af hvor det præcist er?

Det er vel ikke fordi det kræver Plus-medlemsskab?

Brian

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Linien lige under emnetitlen "Abonnere/følge forumemne?".

Er den ikke der? Så er der vist noget galt hos dig. :)

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Jeg fundet ud af at funktionen kræver at man i sine indstillinger har valgt at ville modtage e-mails ved svar på egne debatter. Hvis denne er slået fra, så vises muligheden åbenbart ikke.

Jeg har valgt at slå denne funktion fra, da det i mine øjne er unødvendigt at modtage en e-mail oveni, når man allerede kan følge debatter man har oprettet eller deltager i, via knappen "Debatter du deltager i".

Kunne man ikke lave en mulighed hvor man kunne følge et forumemne (enten via forummets "Debatter du deltager i" eller via e-mail) uden også at skulle modtage e-mails ved svar i egne emner?

Brian

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian B:
Kunne man ikke lave en mulighed hvor man kunne følge et forumemne (enten via forummets "Debatter du deltager i" eller via e-mail) uden også at skulle modtage e-mails ved svar i egne emner?

God idé. Yes

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)