Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man ind?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Broager
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg sad her den ene dag og fandt på en fantastisk idé til et firma. Jeg får dog brug for nogle varer som jeg kan sælge.. Jeg ved godt hvilke vare det skal være, MEN... Hvor køber man dem henne? For man køber jo vel ikke bare på en normal webshop og sælger videre eller køber dem i fakta og sælger videre??

Tager man fat i det enkelte firma for at købe produkter eller hvordan gør man?

Er ny i alt det her og på den her hjemmeside, så beklager hvis svaret allerede er her et sted. :-)

God tirsdag :-)

Tilmeldt 3. Jan 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:30

Altså det kommer an på hvad du skal købe, du kan jo evt bruge Amazon.co.uk eller miniinthebox, bare som eksempel :-) eller skrive her på Amino om der er nogen der har et restlager tilbage af det du søger :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:33

ja du tager fat i producenten og spørger dem hvem deres distributør er i f.eks Danmark - hvis ikke de har kan du evt. købe direkte fra dem hvis de tilbyder b2b - men ofte er der allerede en leverandør i Danmark, du skal bare finde dem, men det er nu ikke så svært hvis man forstår at google :)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:47

Hvis du nogenlunde kan spore os ind på, hvad det er, du vil sælge, er der nok nogen herinde på Amino, der kan hjælpe. :)

Køb dine wallstickers hos worldofstickers.dk. Se udvalget af bl.a. motiver til børneværelset og tekster til stuen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)