Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce: "Choose an option" fejl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Jeg sidder med et problem i woocommerce som jeg vil høre i andre også har oplevet.

Jeg har et produkt med forskellige attributes, når man så kigger på produktet på frontend, vælger fra den attribute dropdown, så viser den ikke

umiddelbart det man nu vælger. Man skal trykke en ekstra gang på "Choose an option" feltet, for at få vist ens valg??

Det virker som en bug, men kan virklig ikke finde ud af hvad jeg skal gøre for at slippe af med den...

De bedste hilsner

Søren

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren , 

Kan du evt. sende et link ? Svært at se fejlen uden at kunne se dit site.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Fra  Underdog Media Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels

Beklager, jeg havde simpelthen overset at der var kommet respons :) 

Men dejligt du vil kigge på det. 

Her er link til et af produkterne hvor problemet forekommer.

http://www.sportbikes.dk/wordpress/product/dbs-race-screen/

Altså at den ikke umiddelbart viser ens valg når man trykker ud for MAKE eller COLOR.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par ting her.

Først og fremmest fremprovokeres fejlen kun visuelt for mig i safari. Virker visuelt fint i Firefox. Det originale theme du har brugt , går jeg ud fra virker også i safari. Det nemmeste vil være hvis du ikke selv kan fejlfinde, at gå tilbage og tilføje den originale css, html, evt ændringer java.

Ellers skal jeg have nærmere adgang for at fejlsøge.

En anden lille ting du bør kigge på, er alle dine 404 kald til billeder som du har i koden men som ikke længere findes på adresserne:

[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (safari.css, line 0)
[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (DBS_logo@2x.jpg, line 0)
[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (CBR1000_08-10_tint@2x.jpg, line 0)
[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (lang@2x.png, line 0)
[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (Screen-Bolt-Kit_10_Black-150x150@2x.jpg, line 0)
[Error] Failed to load resource: the server responded with a status of 404 (Not Found) (Mclogo_03@2x.png, line 0)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)