Hej, Lige en kort introduktion.. Jeg har altid haft et flair for at bygge online koncepter, startede da jeg var 12 med at bygge hjemmesider (er 30 nu), og har altid elsket det, men må indse ting er altid strandet når jeg kommer til salg, på min portfølje har jeg: - medlemskartotek Jeg været ude i fast job mellem 2010 og 2014 hvor jeg var ansvarlig for 150 servere, som drev enkelte store websites, dette var indenfor spil og gambling industrien. Har arbejdet professionelt i faget de sidste 11 år.. Herefter begyndte jeg at savne at være en mere fri fugl.. Så jeg trak sikkerhedsnettet, og har arbejdet meget som konsulent det seneste år, men begynder at ville have mine koncepter tilbage på sporet og lave penge på dem. Jeg søger derfor DEN RETTE PARTNER, som har sælger genet og bare brænder for at få solgt noget, om det er online eller ej er sådan set underordnet. Tiden er kommet til jeg finder det team jeg vil arbejde sammen med, og vi sammen kan få udrettet nogen store ting. Altså jeg leder efter folk som ikke brænder død, fordi deres første 2 forsøg slog fejl, OP PÅ HESTEN ;) I løbet af året der er gået, har jeg mistet flere investeringer, fordi jeg har valgt de forkerte hold, så det skal til at stoppe. Det jeg kan tilbyde, og er salgsklar er: Webshop, luxpit.dk, online parfume butik med over 2000 parfumer og kosmetik produkter samt et lager på mere end 2 mill. Medlemskartotek, jeg har bygget på i evigheder som jeg også ser en del potentiale i, men kræver meget direkte salg og evt. en som vil ud at undervise kunder i hvordan systemet fungere. Projekter jeg arbejder på: Indenfor ejendomsrevisorer, hvor de kan holde styr på deres boliger samt at folk betaler husleje. Hoteller, som har få et system hvor folk der går rundt på stuerne kan indrapportere fejl eller mangler elektronisk. Ovenstående kræver folk med lidt mere indsigt i brancherne, men jeg har ideer og kan bygge projekterne op. Sidder du med konceptet eller har en god ide lytter jeg gerne, som sagt mangler jeg bare det rette team jeg tror på, og brænder for at arbejde og opnå mål på samme måde som mig, så er konceptet ikke så vigtigt for mig, dog er ordet abonnement samt online services nøgleord i de projekter jeg kigger mest efter. Sidder du derude med samme tanker og ideer, og leder efter en som kan tilbyde ovenstående, så fang mig endelig på her igennem eller mobil 60 22 77 74 eller email hollo@hollo.dk. |
Jeg har sendt en mail.
Vh Anders