Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret på abandonware

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Solrød
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har forstået når et computerspil er abandonware har "alle i hele verdenen ret til at bruge det som man "vil" ikke ?  eller er jeg helt ved siden af ?

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du er helt ved siden af.

Abandonware er ikke en juridisk term, men et slang ord for software som producenten ikke mere saelger eller supporter. Men at producenten ikke mere har noget med softwaren at goere, betyder ikke at andre maa bruger/kopiere den.

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Solrød
Tilmeldt 2. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ok .. fordi tænker bare sådan en side som Abandonia.com den har jo en masse spil som er abandonware som ligger frit tilgængelig for alle på lovlig vis .  som man kan spille ?! 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfra ved du det er på lovlig vis? Hvis ejeren af spillet eksisterer - så har denne rettigheden - Det er muligt den ikke forfølges, men der er ikke tvivl om rettigheden, uanset hvad. Der er masser af ulovlige piratsider, så du kan ikke bare udgå for, at hvis man kan købe f.eks. fake iphone udstyr, så er det lovligt at sælge fake iphone udstyr, og samme med spil, billeder og andet - rettigheden tilhører den der har ophavsret oprindeligt - alt andet lig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)