Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress vs. mobilsite og tablet ... det matcher ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

Vi, min søn og jeg, er nybegyndere mht. kodning, og er nu løbet ind i et problem. Vi har lavet en side  http://fem2kuren.dk  i wordpress, når man går ind på denpå mobil eller tablet ser den helt anderledes ud. Er der nogen her der har et råd til hvordan man får mobil og tablet til at se bedre ud.

På forhånd tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja i prøver at sætte jer ind i Responsive design og det der kaldes Media queries. Findes masser af hjælp på google til det.

I bund og grund lytter medie queries bare på f.eks. en max/min bredde på et vindue og så kan man tilpasse sit CSS ud fra det.

Fra Tønder
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 39
Fra  xvacanza.com Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det prøver vi. Tak for hurtigt svar Mikkel Sørensen

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres hjemmeside ser på min mobil ud til at være responsive(eller halv-responsive). Når noget bliver responsive, ser det netop anderledes ud på forskellige enheder, da siden automatisk tilpasser sig til at se bedst ud på den enkelte enhed.

(Hvis jeres side ikke var responsive skulle jeg side og scrolle rundt på den lille skærm - istedet for bare at rulle op og ned, som nu)

Hensel: Vil I have hjemmesiden til at se ens ud både på mobil, computer og tablet? - De fleste foretrækker at siden ændrer sig og tilpasser sig til enher enhed via responsive design, som det kan tyde lidt på i har?


Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)