Hej. Står du for at skifte regnskabsprogram? Eller overvejer du det? Som så mange andre opfordrer jeg til, at det sker i forbindelse med årsregnskabet, så det blot er balancetallene (bank, gæld osv.) pr. 31/12, som overføres. Der kan dog være nogle fordele i at overføre alle tallene, d.v.s. også resultatopgørelsen (køb, salg, husleje osv.): -Du lærer det nye regnskabsprogram at kende med dine eksisterende data. Har du ikke besluttet dig, kan du prøve det, og vænne dig til de nye rapporter mv. -Du kan tjekke saldi mellem ny og gammel og derved måske blive tryggere ved det nye regnskab. -Du kan lave årsafslutning i det nye regnskab. -Du kan komme i gang pr. 1/1, uden at tænke på to forskellige regnskabssystemer samtidig. Dette skal du ellers i princippet helt frem til, at du afslutter 2014. Du kan sikkert selv finde på flere fordele. Jeg skal gentage, at det er at foretrække, kun at overføre balance ved årsskiftet, men ovennævnte fordele ved at tage det hele bør overvejes. Jeg har gode erfaringer med begge dele og kan give dig en god Amino-pris for overførslen, fast eller på tid. Jeg kan overføre fra/til alle populære regnskabssystemer. Send en mail med evt. spørgsmål eller egentlig bestilling. Skriv i god tid :-) Godt Nyt År! |
Godt Nyt Regnskabsår!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)