Endnu et skridt i forbruger beskyttelsen og sikkert klogt at Apple at gå forrest - Tvivlsomt om det kommer til at koste dem det store. Måske lige modsat, ved at flere tør teste betalingsapps
sådan læser jeg det ikke - tværtimod er det nye vel netop at man kan downloade og åbne og stadigt benytte 14 dages returret - det er jo netop det som er det nye - vil også fremgå af betingelserne nu ved download
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
I betingelserne står der følgende:
Du kan ikke annullere en ordre, som omfatter digitalt indhold, hvis leveringen af dette indhold er påbegyndt, og du har vedkendt dig, at du i kraft af dette mister fortrydelsesretten.
Det synes jeg ikke kan tolkes anderledes end, at når du påbegynder download, så bortfalder din fortrydelsesret.
jeg tror det er de gamle betingelser - som jeg læser artiklen er det netop der forskellen ligger fremad - lad se om et par dage når der sikkert kommer nyt for du har da helt ret i, at hvis ikke man netop kan downloade og teste gir det ikke mening (og det er så også mod det som artiklen beskriver om at kunne teste) Erkender det er ikke klart i apples egne nuværende betingelser. Jeg tror det refererer til musik f.eks. der er downloade - men netop apps - som de jo vel kan styre brugen af ved at man jo er indlogget hos dem - hvor man så - som der står, kontakter dem vedr. fortrydelse, formentlig kan stoppe brugen af de apps. Musik der ER downloaded kan man givet ikke fortryde - men netop apps - tror jeg
Lidt som hvis hotmail eller gmail kostede noget - så kunne man teste i 14 dage og ville man ikke forsætte, så er det jo let for dem at lukke for brugen fra extern side
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER