Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af Wordpress test site?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 12:51
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:03

Hej....Jeg er selv startet op med Wordpress og har lige været i samme situation. Brug Desktop Server......Den er genial......Den laver et servermiljø lokalt på din egen computer så du kan arbejde færdigt offline. Dog en kæmpe fordel at ha wordpress miljøet online ved siden af synes jeg. Men som sagt slet ikke nødvendigt og Desktopserver er pærenem og det er vist nærmest bygget op omkring wordpress konceptet....så fuld kompatibelt med alt.....og uploader til host-server uden behov for FTP klient. Eneste forskel på gratis og pro udgaven er at du kun kan administrere 3 sites med den gratis og ubegrænset med betalingsudgaven........Men du kan så bare installere flere servere...........Det er så nemt og alt er med et enkelt klik......Efter grundig gransken og studeren fremstod Desktop server klart som en gave til os der roder med Wordpress....og CMS iøvrigt............

Jeg brugte et år på at lære HTML kodning.....inden jeg opdagede CMS......og siden valgte Wordpress:)

Håber du ikke kender Desktop Server for så vil det vist blive en åbenbaring for dig....www.serverpress.com......Jeg er ikke affiliate med dem, men tør godt love det er hvad du mangler....Tror de gutter der laver det, er inspireret af wordpress udbredelse og af det faktum at de andre lokale servere nok mere er for "nørder"

Nå det kunne også ha været sagt mere enkelt.....men du ved når man er tændt ikk.........Du må bare ikke røre Instant Wordpress. Den ser tillokkende tjekket ud.........men det virker bare ikke....Ikke for mig og ikke for en hel masse andre på nettet.

Godt nytår og god vind

Michael

Tilmeldt 18. Jul 09
Skrevet kl. 13:23

Tak for input - den vil jeg kigge nærmere på!

Tilmeldt 18. Jul 09
Skrevet kl. 13:39

zun:
Håber du ikke kender Desktop Server for så vil det vist blive en åbenbaring for dig....www.serverpress.com......Jeg er ikke affiliate med dem, men tør godt love det er hvad du mangler

Det gjorde jeg ikke, men har nu fået installeret Desktop Server og må indrømme at det virker som den helt rigtige løsning - simpelt og billigt (gratis)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)