Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kassesystem med intergreret webshop og lagersystem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg leger med tanken om at starte virksomhed op som skal være både fysisk og webbaseret. Der er tale om shop i shop koncept, har i nogle erfaringer med hvilke kassesystemer der fungerer til formålet og hvor de er billigst da jeg ikke har de store midler til opstart. På forhånd tak for svar. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 20:12
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Hvis jeg skulle sætte en løsning sammen vil det blive nedenstående tre:

www.startsmartshop.dk - giver dig en god start til en lav pris for en meget professionel løsning (disclaimer: jeg står bag konceptet)
www.dddretail.com  - tilbyder en god kasseløsning til en fornuftig pris
www.e-conomic.dk - kan så bruges til bogføring

Til sammen giver de tre en rigtig solid løsning samt en kendt månedlig omkostning. Både StartSmartShop og E-conomic har integrationer til DDDretail og de kan således alle tre tale sammen. Jeg har dog tidligere set at 'shop-in-shop' løsninger medfører at man er tvunget til at bruge det samme kasseapparat som dem du skal dele lokaler med, så den del er potentielt allerede besluttet?

Tilmeldt 13. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:17

Tak for input shopify ser meget interessant ud - jeg påtænker at starte 2 forretninger op i samme bygning så det er en rigtig god løsning de har 

tak endnu engang og godt nytår 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:42

Hej Ladi,

Vi i Amero hjælper mange virksomheder med netop den process, vi leverer kassesystem, lagerstyring og/eller integration til et par forskellige webshops.

Måske du kan finde inspiration på vores hjemmeside omkring kassesystemer .

Du er også velkommen til at skrive :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)