Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af rejsebureau i rejsegarantifonden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej amino

Vi er ved at etablere et rejseselskab og skal registreres i rejsegarantifonden. Dog finder vi det svært at finde ud af hvad vi skal betale, hvor meget garanti vi skal stille til rådighed og hvilke oplysninger vi skal medsende som nyt selskab.

Vi lancere en hjemmeside hvor vores kunder kan bestille samlede pakkerejser, hvor både fly, bolig og aktiviteter indgår. Vi køber ydelserne af andre selskaber og sælger dem så via vores hjemmeside..

Vi vil meget gerne have noget hjælp til hvordan registeringen med det rejsekoncept vi har som ny etableret virksomhed.

Jeg har læst dette igennem mange gange
https://www.rejsegarantifonden.dk/fileadmin/user_upload/Dokumenter_til_downloadsiden/Vejledning_til_udbydere_registrering_JAN14.pdf

Synes det er svært at finde ud af præcis hvordan det fungere, er der nogen der har erfaringer med at registere sig i rejsegarantifonden?

Mvh
Oskar ipsen
Fra Hadsten
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 47
Fra  www.smartesikkerhedssko.dk Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg læser dit spørgsmål ville det så ikke være nemmest og bedst at spørge rejsegarantifonden? de må da vide det helt nøjagtig eller har jeg misforstået dit spørgsmål.

Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det har jeg også gjort og venter på svar :). Doh svarer de nok først i løbet af et par dage så håbede på der var nogle der havde helt styr på det her så jeg kunne få svar hurtigere:)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oskar. 

Du kan bare sende mig en privat besked eller email hvis du har nogle spørgsmål, så hjælper jeg gerne. Vi har været igennem alt halløjet... 

Tager også gerne en kop kaffe og giver gode råd, hvis det ønskes. 

Mvh Rasmus, 

Pissup Rejser & Chamica 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 13. Oct 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg vil meget gerne skrive til dig privat, det fungere sku bare ikke lige for mig det her. :)

Har du en e-mail? 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. den er rasmus [at] pissup [dot] dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)