Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med UNoEuro?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre end mig, der har problemer med UnoEoros mailservere i dag? Selv når jeg bruger deres webmail er det umuligt at sende mails afsted. Jeg modtager mails uden problemer, men kan ikke svare på dem :(

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 797
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 11:40

Har du prøvet at kontakt dem i stedet for at skrive herind ??

Kontakt deres support..

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Skrevet kl. 11:43

Ja - jeg kontaktede dem for to dage siden, da jeg oplevede problemet første gang - og har netop kontaktet dem igen - men da jeg endnu ikke har fået svar på min henvendelse fra i fredags, gør jeg mig ikke de store forhåbninger om at høre fra dem i dag. Derfor ville jeg gerne vide, om det er et generelt problem de har, eller om det kun er mig, der døjer med det. 

Er det generelt vil det jo nok blive løst rimelig hurtigt (må man formode), men hvis det kun er mine sider, der er ramt, skal jeg nok lidt mere i offensiven, hvis jeg vil have fundet en løsning.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Maj:

Ja - jeg kontaktede dem for to dage siden, da jeg oplevede problemet første gang - og har netop kontaktet dem igen - men da jeg endnu ikke har fået svar på min henvendelse fra i fredags, gør jeg mig ikke de store forhåbninger om at høre fra dem i dag. Derfor ville jeg gerne vide, om det er et generelt problem de har, eller om det kun er mig, der døjer med det. 

Der er umiddelbart ingen ticket modtaget for 2 dage siden, men din ticket fra i dag er besvaret :)

Der er ingen generelle problemer med mail ;)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Ringe
Tilmeldt 5. Jul 14
Skrevet kl. 12:40

Tusind tak, Tom

Hvis I ikke har fået forespørgslen, kan I jo dårligt besvare den - og I har i hvert fald reageret vældig hurtigt i dag :)

Jeg må på jagt efter fejlen :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)