Den med banken forstod jeg nok ikke men de må generelt tage penge der er på din konto, hvis du har lån eller overtræk
Rykkere sender du helt som vanligt og efter reglerne med rente og gebyr men det har ikke nødvendigvis nogen effekt. Ellers må du vente på en evt konkurs og så tage den med kurator, med mindre du selv vil op med sikkerhedsstillelse og melde ham konkurs - men det bør du nok ikke - og slet ikke før du har fået fogedens ord for, at han ikke kan betale
ja det var en hård nød at sluge da jeg har indvisteret en masse i tid på at skabe mig et godt navn i markedet hvilket jeg også har fået hvilket måske har givet mig 2 nye samar-bejdspartnere til næste år
den med ekstra regningen er hvis banken overtager modpartens firma så får de jo overført evt fakturaer som enu ikke er betalt til deres konto
jeg har sendt en ekstra regning på noget ekstra arbejde som var på byggeriet og den er sendt videre via det firma som skylder mig penge til bygherre sikkert i deres eget navn
mit spørsmål er så om det kan være rigtigt at banken kan bruge min ekstra regning til at rede deres egen røv og jeg får ingenting
Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri
u skal nok have ændret lidt i dit blogindlæg. Regler for fordringer over kr. 3.000 er faktisk blevet lempet. Se evt. SKM2014.645.SKAT
Jeg har ændret tak - men der er stadig forskel mellem under og over 3000 med skærpede krav til over 3000 naturligt nok - men tak -ændret til 2014 klargøringen tak
Vær klar på, at hvis der afskrives på noget over 3000 kr og man ikke kan bevise det er et endeligt tab, vel det stadigt blive afvist som fradrag, så det er blot kravet om uvildig bekræftelse der blødgøres
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER