Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kreativ samarbejdes/sparingspartner til kreativt projekt omkring LEGO

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en blog hvor jeg ved lejlighed uploader billeder at mine LEGO kreationer og idéer. for at kunne have klodser til mine projekter, har jeg også en online LEGO butik som sælger LEGO klodser. til at promovere mine ting bruger jeg IG og youtube. @lego_for_life er min IG konto.

Jeg vil gerne styrke min profil inden for kerative ideér ved at lave en APP til mobile platforme, jeg har dog ingen erfaringer inden for dette, har tidligere programmeret inden for web (html, ASP ASP.NET og lidt JAVA) jeg har mange ideér inden for området. Det område jeg især vil styrke er "LEGO bygge vejledninger" jeg laver selv vejledninger som jeg sælger via min shop, men det ville kunne udbygges. bygge vejledninger er i PDF format.

Så er du:

Interesseret i LEGO og kender til hvordan man laver APP, er kreativ og bor i skive eller omegn, kunne det være vi skulle tage en snak, om vi kunne finde fælles forslag om et kreativt eventyr.

/CHRIS 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 14:57

Hej. Kan en hjemmeside bruges i stedet for en "app"?

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skive
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:56

Hej,

Nej ikke lige, jeg har selv min egen bolg/ hjemmeside. www.risehigh.dk som omhandler LEGO, så det er APP vejen der er vejen at gå :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)