Hej kære Aminoer. Jeg har igennem de sidste 6 mdr. arbejdet på Premium Mockups, som levere gratis og premium ressourser til kreative mennesker. Det er ikke vildt meget "content" jeg har udgivet, men syntes stadig jeg har haft ok success med det indtil videre. Og fokuserer lige nu på at skaffe så mange følgere som muligt, på diverse platforme. Jeg har omkring 16.000 indtil videre. Men nu til spørgsmålet :) Jeg er ved at bygge premium-mockups.com op, og har simpelthen valgt at lave det om til en markedsplads, hvor alle kan sælge deres mockups/ præsentationer, fremfor det kun er mig der uploader 3 gange om måneden. Og det giver mig lidt nogle udfordringer i form af hosting og brug af data da alle produkterne på siden vil være digitale, og derfor skal downloades. (Typisk over 50MB/ produkt) Jeg havde siden åben i 14 dage, hvor jeg solgte nogle produkter. Og det endte simpelthen med at siden crashede pga trafikken. Så mit spørgsmål er, om der er nogen der kan anbefale en god løsning på dette problem? En anden udfordring er at jeg er studerende og har kun et beskedent beløb til mig selv lidt pt. Så har ikke råd til at smide 10-15K efter en dedikeret server, og især ikke når det jo ikke er nogen garanti at folk vælger at sælge deres mockups hos mig. Da der er en del andre alternativer. Er det muligt at få en løsning hvor man betaler for den data der bliver brugt på siden? Beklager det roede indlæg :) Alt hjælp er værdsat! Tak |
www.digitalocean.com ... Lynhurtigt, seriøst, stabilt, billigt.