Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke tilfreds med speciel lave video.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fået lavet en animationsvideo til mit firma, og jeg kan bestemt ikke lidt kvaliteten af den.

Jeg har betalt 50% up front.

Kan jeg bede om disse penge tilbage?

God jul

Kim

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:39

Hvad står der i den indgåede aftale omkring produktet der skal leveres?

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 16:41

Der er ikke nogen aftale omkring produktets kvalitet, kun at jeg har godkendt videoen forløb.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 16:58

Kim Rosendal:
Der er ikke nogen aftale omkring produktets kvalitet

Ups..  En rigtig dårlig situation.  Dem der udfører arbejdet vil selvfølgelig være interesseret i at gøre arbejdet færdigt og få de sidste penge i kassen.  Du som kunde ønsker et produkt der lever op til dine forventninger (der så desværre ikke er specificeret).  Du må gøre din "leverandør" opmærksom på, at det leverede ikke er acceptabelt, helst med gode og synlige/dokumenterbare begrundelser, og kræve at det skal ændres / laves om for at aftalen i har kan gennemføres (= at videoen færdigproduceres, og at du betaler de resterende 50%)   Det er meget vanskeligt at vurdere hvem der har "ret" når intet er specificeret.  Det kan være at producenten er en lallende amatør, eller at du er en krakilsk kunde hvor intet nogensinde er godt nok (begge dele sagt med smil på læben samt for at vise yderpunkterne, så misforstå nu ikke ;-) )   Du kan så satse på, at "de" vil være interesseret i at levere et ordentligt stykke arbejde og derfor starter forfra, til alles bedste.  Det kan også være, at det hele går i baglås.  Jeg mener dog ikke det vil bringe et godt resultat blot at kræve pengene retur når der ikke foreligger en ordentlig aftale. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:58

Kim Rosendal:

Der er ikke nogen aftale omkring produktets kvalitet, kun at jeg har godkendt videoen forløb.

Så har du jo fået det aftalte, og skal betale den aftalte pris.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)