@Moderator - hvorfor har I fjernet et fiktivt firmanavn fra indlægget? |
Nu er der ingen der kalder dig dum
Der folk nok falder over, er din fremgangsmåde. I ikke mindre end 3-4 tråde her på Amino er du fremme med bål og brand og giver den ikke for lidt. Dårlig start i min mening.
Minus -Akasse:Selv har jeg mistet 125.000 kr. pga. manglende information og rådgivning, og at jeg simpelthen ikke kunne komme i kontakt med min a-kasse. Hverken telefonisk eller gennem deres elektroniske system. Er det ikke et problem??
Se der er noget der kunne lyde spændende, at høre mere om præcis. Start med "Min selvstændige A-kasse kostede mig 125.000kr" Det fanger folk, det kunne jo lyde som om, at du har ramt hårdt og brutalt ind i en muren af smuthuller mv., som kunne være interessant at uddybe. Så uddyb det, uden alt det sure opstød (Som jeg godt kan forstå du har, men bare ikke hjælper når man skal have sit budskab ud i et fælles forum)
Jeg tror at vi er mange på Amino der ønsker bedre vilkår for selvstændige, men selv om os selvstændige føler os holdt for nar jævnt tit, så må vi bevare fokus og fremlægge vores sag på den bedst mulige måde.
Venlig hilsen
Henrik