|
Hej Aminoer, De seneste uger har min hjemmeside ligget på side 2, som nr. 1, 2 og 3 nogle gange(meget skiftende placeringer). Jeg har i løbet af de seneste 3 uger tilføjet ca. 3 links om ugen. Og har ikke kunne se noget i Googles Webmaster værktøj vedr. de links. Nu efter ugers tid brager alle links frem på en gang i Google Webmaster Tools og min side er faldet 3-4 placeringer. Fordi de er "dovne" og ikke har registreret mine links undervejs ender jeg med at betale(med min placering) fordi de nu tror at jeg har smidt noget lignende 14-16 links op på en gang? En anden ting er: Har smidt et link ind i en footer på den ene hjemmeside og denne står til at give 8 links i Googles Webmaster Tools. Er det fordi at det link i footeren opstår på alle sider på den gældende side? Og er jeg blevet straffet af google for de links eller ender jeg med at komme rangere højere nu - blot efter lidt tid? Vh. Michael Trolle |
Nej Google er ikke dovne. Du har sikkert blot ikke styr på basal SEO.
Footeren bliver vist på hele hjemmesiden, og derfor er det et link fra hver enkel side du får.
Bliv gratis medlem