Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisystem "addon" til Magento?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået bygget en meget fin e-handel op med Magento. Siden er ved at være godt i gang, og der er også god trafik på siden.

Vi har indtil videre brugt e-conomics med en integrationsmodul, men gang på gang er vi løbet ind i nogen problemer med information der ikke kommer over til e-conomics fra Magento når der kommer ordre ind.

Vi har snakket om, om der måske findes en "addon" - extension til Magento der kan gøre den til et fuldblods økonomisystem? Det er jo mest indkøb / lagerregistreringen og ellers det almindelige "regnskabsmæssige" der mangler i Magento. Vi har jo allerede fakturering, kundedatabasen osv

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke være i bare har været uheldig med at købe et begrænset modul?

Må man spørge hvor i har købt modulet fra?

// Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi købte pakken ved magentohotel.dk - der er kun mulighed for at overfører salgs, kunder og vare... man kan ikke lave en kreditnota (Det skal gøres manuelt) - den kan ikke finde ud af gavekort (der er en MEGET stor del af butikken) og e-conomics kan heller ikke lave styklister (der kommer til at blive en større del af butikken)...

Fra København S
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal i prøve at høre om Kasper fra magentomodul.dk om hans modul er bedre og kan de i ønsker, ved i hvert fald at det kan meget.

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Gunnarson - GetWebbed.dk:
Måske skal i prøve at høre om Kasper fra magentomodul.dk om hans modul er bedre og kan de i ønsker, ved i hvert fald at det kan meget.

Desværre - såvidt jeg ved, er det mit modul de allerede kører med. Det kan godt overføre kreditnotaer (kræver blot en nyere version end den de har installeret), men det har problemer med den gavekort extension de bruger.

@Kim: Jeg håber i finder en brugbar løsning.

Mvh 

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejd på at få jeres e-conomic integration til at virke. Alternativt skift til Navision som kan håndtere jeres gavekort og styklister - så stiger omkostningen dog meget.

Du undervurderer hvor langt Magento er fra at være et økonomisystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg frygter bare lidt hvad der sker med shoppen om måske 1 år og vi bliver nød til at skifte økonomisystem der! Men det lyder ikke til at være mange andre valg... Surprise

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 11
Fra  TRIC Solutions Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Vi har også en rigtig god integration mellem Magento og e-conomic, hvor du selv kan bestemme, om du ønsker at overføre ordrer eller fakturaer/kreditnotaer.
Herudover kan den bl.a. også fint håndtere gavekort-modulet fra Unirgy. Hvis du bruger et andet gavekort-modul end dette, er jeg ret sikker på, at vi nemt kan udvide med understøttelse hertil også.

Du kan se og læse mere om vores Magento modul her: http://store.tric.dk/magento-economic-integration-2-vejs-med-lagerstyring.html

Skriv eller giv et ring, hvis vi skal prøve at kigge nærmere på det.

Fortsat god dag :)

De bedste hilsner
Michael Gregersen 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)