Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

selvstændig tøj virksomhed med kinesiske leverandøre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen Smile

Håber i kan hjælpe mig!

Jeg har siddet og arbejdet på og åbne en webshop gennem (tictail.com) SUPER fedt og enkelt og lave hjemmeside osv, men min tanke var at jeg jeg ville køre en webshop butik hvor jeg finder varer fra kina (aliexpress) sætter ind på webshoppen med leveringstid på ca 15-34 dage direkte fra leverandøren til kunder der bestiller fra min shop. 

MEN jeg ved ikke helt, har tænkt meget over om hvordan det kan lade sig gøre med at få bestillinger, selv bestille direkte fra aliexpress leverandøre og direkte til kunden, hva nu hvis de vil retunere varen, eller varen ikke dukker op? hvad gør man så?

er der nogen der har nogen erfaring med at køre sådan en webshop og bestille direkte fra kina? hvad gør man?? er der andre leverandør der billigere end aliexpress?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46684
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:36

aliexpres er alt fra OK til skidt og møj og fakes

dine kunder kører garanteret træt ved at skulle rode med told og moms ved ankomsten til dk

returvarer ligeså - er du sælger så må de returnere til dig og du får dig et hyggeligt lille lager. Med andre ord, dropshippen fra andet end EU duer ikke og skal så også indrettes så i princip alt sendes fra en og samme for ikke at fordyre med mange leverancer

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Dec 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:36

Ja, det var nemlig min bekymring med det!

kender du evt. til leverandør fra EU, med kinesisk produceret varer? Jeg står nemlig helt stille med mit projekt da jeg er i tvivl om hvor sådan noget tøj skal bestilles osv. det skal helst være billigt, også vil jeg ikke have købt varene hjem, men at de bliver bestilt direkte fra leverandøren til mine kunder

Hilsen

Sulle

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)