|
Hej Jeg har beslutte mig for, at starte mit eget vikar service, kun med mig selv som ansat. Meningen er at jeg vil tage kontakt til små og mellemstore virksomheder, der har brug for en hjælpende hånd, inden for byg og anlæg og lager, da det er der jeg har mine erfaringer fra. Jeg har bare lige et par spørsmål, som jeg håbede på i kunne hjælpe med: Er det nok bare at have en alm ansvarsforsikring som selvstændig, her tinker jeg på hvis jeg laver fejl eller forvolder skade på andre? hvilken virksomhedskatkatori skal jeg reg. det under måske service fag? overvejer om det skal oprettes som personlig eget eller er det en ide og satse på et Ivs? Da jeg selv skal i "marken" kan jeg jo have problemer med at tage telefonen, ville en åbenkalender/ booking online på min hjemmeside være en løsning? Da jeg ikke har den store kapital, havde jeg tinkt mig at beholde det job, jeg har som lastbilchauffør og gå fra at køre i hverdage, til kun at køre i weekender, så der er bare lidt på kontoen, til det andet kommer op og køre som jeg kunne håbe det gjorde.. Ved godt der er konkurrence inden for dette område, men jeg ville satse mere på det personlige, imellem virksomheden og mig. Har en masse tanker, men skriv endelig hvis i mener, der er noget jeg skal være særlig opmærksom på. vh Carsten
|
selvkørende vikar.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem