Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website blokeret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Håber der sidder en expert eller 2 her der kan hjælpe.. Jeg har for få dage siden oprettet et domæne, lagt wordpress samt Woocommerce på. 

På mit 8-16 job har jeg i pauserne mulighed for at sidde og arbejde på min shop. Men i dag ser jeg pludselig denne besked når jeg prøver at besøge mit site: 

Hvad gør jeg nu?? Er jeg tvunget til at flytte til et nyt domæne?? Jeg vil lige sige at vores IT-afdeling ikke er til at hugge eller stikke i, de holder sig strengt til reglerne. Og forståeligt nok, det er jo ikke arbejdsrelateret for mig at få adgang til eget domæne :-)

Er det iøvrigt ikke lidt i overkanten at påstå at mit site er relateret til malware/spyware på grund af meget trafik?? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 17:18

Forstår ikke at du har fjernet linket til din side. Så er det svært for os at analysere hvad der skulle være gået galt. Er det kun på dit arbejdet at du ikke kan komme derind?

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:25

Ja, det er kun på arbejdet det driller.  Hjemmefra er der ingen problemer. 

Lang historie kort: vores forretning har ligget stille af forskellige grunde, vores domæne blev grabbet af en kineser, og vi har derfor oprettet et 'dummy'-domæne til vores ophørsudsalg. Jeg prøver at få det oprindelige domæne tilbage. Det er grunden til at jeg fjernede vores URL

Vores dummy er på yxz.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 17:31

Det kender jeg godt. En kundes domæne til ældre pleje, blev hapset i sidste øjeblik inden hun fik det købt.

Det lyder til at det er jeres IT-afdeling på dit arbejde der har blokeret domænet. Du kan høre om de vil fjerne blokeringen igen. Ellers kan det være muligt at tilgå sitet igennem en proxy, f.eks. https://hide.me/en/proxy. Og i værste fald må du følge reglerne på arbejdspladsen, og kun arbejde på sitet andetsteds.

Held og lykke med det :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)