Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af computerkøb (ca. 15.399,-) i Dinero?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt spørgsmål:

Jeg har en faktura på 19.248 kr (15.399,- ex. moms.), som jeg skal have bogført i Dinero.

Hvilken konto skal den bogføres på?

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:34

Når jeg skriver computer, foreslår crowd at bruge #Computerudstyr, så der bogførte jeg min computer. Men det kan jo være det er forkert, så jeg læser lige med her :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 12:43

@Anders: Du skal være velkommen :)

Jeg har endnu ikke Pro versionen af Dinero, og deres standard kontoplan er der ingen konto med #Computerudstyr. Jeg ved også at der også er noget med afskrivninger når beløbet er over ca. 12.000,-

Min revisor kigger det hele igennem på et tidspunkt ... men jeg vil lige prøve at gøre det så rigtigt som muligt.

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:17

Hej,

Idet PC'en koster mere end 12800 ex moms vil jeg mene der er tale om et aktiv og et driftsmiddel.

Derfor vil jeg tro, at kontoen "51020 Driftsmiddel, tilgang i året".

/anders

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 13:48

Anders Nielsen:
Derfor vil jeg tro, at kontoen "51020 Driftsmiddel, tilgang i året".

Takker. Det prøver jeg :)

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 16:25

Hvis du er heldig er der noget software og noget styresystem med i de kr. 15.399. Disse kan straksafskrives således du kan få skattefradrag allerede i år.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)