Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør man hvis mistet min arbejde computer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

I søndag vad indbrud på min arbejdsplads

Og der tror mit Bærbar pc??

Kender i en måde få jeg filer tilbage igen ?

Så vil jeg blive glad

 

Jeg glæder mig til høring fra jer

God dag

hk Emil de la motte Olsen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at vide, om du kan få dine filer igen - det vil jo kræve, at de ikke kun er gemt lokalt, men evt. i cloud eller tilsvarende.
 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Sikke en træls oplevelse !

Har du eller din arbejdsplads backup af dit arbejde et sted? En ekstern harddisk, eller online på fx dropbox, google drive, icloud eller lignende?

Hvis I ikke har backup er det nok desværre svært at gøre noget. Ved mindre du er meget heldig og får din computer tilbage igen, i samme stand, men det er desværre nok ret usandsynligt.

Mvh Stefan

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

En negative oplevelser...fik selv min taske stjålet under næsen fra mig uden at se hven, for et par måneder siden...med min bærbare, back-up fdrev og Galaxy notepad. Det var en dårlig dag!

www.FastReturn.dk kan hjælpe dig få ejendele tilbage hvis de bliver væk eller er glemt et sted, men ikke hvis du er stålne. Du får computeren sikkert ikke tilbage, men skal ikke udlukke det. Jeg er ved at bygge en hjemmeside vedr. indbrud, idet jeg har beskæftiget mig med at sælge produkter imod indbrud...men siden er ikke færdig endnu...den bliver sikkert først færdig i næste kvartal, men der bliver masser af god tips samt serviceydelser. Siden er www.indbrud.com.

Håber i finder frem til jeres stålne varer!

mvh

Chris

www.FastReturn.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)