Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af mobil covers eller kulgepenne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået med en lille tanke om at få lavet mobil covers eller kulgepenne i Kina, også sælge dem til danske virksomheder. Tror i det vil kunne lade sig gøre?

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er nok ikke den første der har haft den tanke. Så hvis du går i gang vil jeg anbefale at du gør noget anderledes end alle andre. Ellers bliver det svært da der allerede er nogle etablerede spillere på det marked, som formentlig vil kunne tvære en ud hvis de ønsker det.

Prøv en gang at se markedet for kontorleverandører til virksomheder. De sælger alt fra papir og kuglepenne til computere, kaffe og kontorstole. Og de er formentlig allerede i Kina hvor de henter deres varer hjem fra.

Mange hilsner

David

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er muligt, men det kræver nok unikt for at slå igennem. Der er mange med netop det koncept du beskriver. Dvs. der er selvfølgelig et marked, men mange af dine konkurrenter vil nok have store fordele ift. erfaring, netværk og stordriftsfordele. Derfor tror jeg du skal have noget unikt at byde ind med - det kan være netværk, logistik, sourcing erfaring, økonomi, produkter eller noget helt andet.

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)