Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af webshop. Samlede posteringer eller enkelte?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har fået min webshop op i luften og det går strygende for den.

Men der kommer jo det kedelige at få bogført alle ordrene i mit regnskabsprogram. Jeg benytter mig af Billysbilling og da der ikke pt er nogen offentligt tilgængelig integration med Woocommerce så gør det jo det hele lidt mere besværligt. (Så det ligger lidt i om jeg skal bide i det sure æble og udvikle mit eget plugin eller ej)

I bund og grund ligger i mit spørgsmål i om jeg ville kunne oprette alle mine ordre for en måned som en stor samlet "faktura" i Billysbilling og dermed bogføre alle mine ordre på en enkelt gang? (Jeg benytter mig ikke som sådan af Billys billing faktura tracking, bruger det kun for at føre mit regnskab og holde styr på indtægter, udgifter, regninger osv)

Eller ville det være et krav til mit regnskab at ALLE ordrene skal oprettes som separate fakturaer i Billysbilling også selvom disse ordre alle ville kunne findes i min webshop? 

Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, kan se mit forslag ikke er verdens fedeste ide.

Kan måske godt se det ikke holder helt i længden, så har fået lavet et simpelt Woocommerce plugin der automatisk indsætter alle mine gennemførte ordre i regnskabet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)