Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere søges til spændende projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Mit navn er Sebastian Hedegaard Hansen og jeg har en idé. Jeg leder derfor efter partnere med programmerings evner, som er interesseret i at starte et ambitiøst projekt op:

Jeg fik ideen i fustration over den kæmpe mængde ligegyldige reklamer og annoncer, vi hver dag bliver bombaderet med, især på de sociale medier. Jeg tænkte der må være en bedre måde, hvor en forbruger får den rigtige information, som er relevant for deres "livssituation".

Ideen tager udgangspunkt i noget så simpelt som en kalender. Men ikke en helt normal kalender, hvor man skriver sine planer for fredag aften. Nej denne kalender har et meget længere og abstrakt perspektiv. Forbrugeren får mulighed for at fortælle kalenderen hvordan deres liv ser ud inden for en lang række kategorier, i en lang række tidperspektiver. Disse kategorier, kunne f. eks være inden for uddannelse, rejser eller kærlighedsliv.

Hvis jeg bruger mig selv som eksempel. Jeg vil utrolig gerne til Paris i løbet af 2015. Dette skriver jeg ind i min "livstidkalender" (arbejdstitel), jeg behøves ikke skrive en bestemt dato eller hvor i Paris jeg vil bo, ´kun de to informationer "Paris, 2015". Systemet kan nu bruge disse oplysninger på flere forskellige måder. Først og fremmest, kan vi sælge disse oplysninger til forskellige udbydere af flybilletter, hotelophold, sightseeing attraktioner. Disse forskellige udbydere får altså muligheden for at reklamere for deres produkt eller service på forbrugerens "livstidskalender".
Det rigtig smarte er, at alle parter vinder:

- Vi som udbydere af kalenderen, tjener penge på at sælge forbrugerens oplysninger.

- Forbrugeren får relevante informationer og tilbud, som rent faktisk har betydning for ham eller hende.

- Og udbyderen af annoncerne, bruger deres markedsføring resurser på en forbruger, de rent faktisk ved har informeret omverdenen om, at de er interesseret i en vare eller service de tilbyder. De opgiver derudover også en tidhorisont, så udbyderen ved præcis hvornår de skal begynde at reklamere for deres produkt.

Derudover kan kalenderen give anden nyttig viden. F. eks en "Wikipedia knap", hvor man får information om Paris historie. Eller en "lonely planet knap", som giver gode råd, om gode steder at spise osv. Mulighederne er mange!

For at holde folk opmærksomhed på dette site, er man nødt til at inkorporere et socialt lag. Dette kunne gøres ved at involvere sociale netværks som: Facebook, Twitter og Instagram. Man skal kunne invitere sine venner til at være en del af sin "drøm", eller invitere venner til at være ens motiverende partner. Man vil kunne lave en "scrapbook", som forløber fra det tidspunkt man fik drømmen, til man afslutter den. Jeg ved godt, at man er nødt til at arbejde ud  fra en basis og derfra videreudvikle på ideen, så man ikke ødelægger den, inden det overhovedet er startet. Så alle disse ideer, skal ses som min forestilling af hvordan produktet kan komme til at se ud. Men det rigtig fede er jo, at der ikke er noget der hedder "et færdigt produkt", så man kan bevæge ideen i lige præcis den retning man har lyst til.

Jeg leder altså efter personer, som kunne forestille sig at dette projekt ville være spændende og interesant at være en del af. Hvis i derfor synes det lyder som noget i kunne være interesseret i, eller hvis i bare har spørgsmål, må i meget gerne kontakte mig på:

mail: Sebastian@hedegaardhansen.dk

Telefon: 23 41 60 53

Jeg har en "drøm" , om at mødes med ambitiøse og dygtige mennesker, som synes dette projekt kunne være spænende. Mødes og få udvekslet ideer og tanker, med det resterende "team".

Med venlig hilsen
Sebastian Hedegaard Hansen

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:44

Det lyder meget abstrakt?

Fra Birkerød
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:06

Hej Tom 

Jeg kan godt forstå, du synes det lyder lidt abstrakt. Men grunden til jeg har formuleret det på denne måde, er dels fordi jeg gerne vil have folk til selv at tænke over ideen og samtidig fordi ideen er i et så tideligt stadie, at jeg ikke rent visuelt har konkretiseret den. Det er jo dels det jeg skal have hjælp til.
Jeg er dog ved at lave en visuel præsentation, hvor jeg præsentere et eksempel på, hvordan ideen evt. kunne se ud, så eventuelle samarbejdspartnere kan se min forestiling af ideen, når vi mødes.

Sebastian Hedegaard Hansen  

Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:11

"tjener penge på at sælge forbrugerens oplysninger" .. lol.. count me out..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)