Vi er en lille gruppe iværksættere, som er igang med at starte en non profit forening under DIF. Vi skal stå for events for alle unge iværksættere i midtjylland, og vi starter første event allerede d. 14. januar. Her skal vi sørge for at der er noget mad i pauserne, og derfor søger vi nogle billige sanwich.
Har du et godt tilbud, kan du kontakte mig på: cecilia-johanne@hotmail.com :)
http://bogoesandwich.dk/ leverede sandwiches til Lars Larsens Golf arrangement. Du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener det var 40.000 styk hvis ikke flere. Så de kan i hvert fald leverer det rigtige produkt til det rigtige tidspunkt.
Vi er en lille gruppe iværksættere, som er igang med at starte en non profit forening under DIF. Vi skal stå for events for alle unge iværksættere i midtjylland, og vi starter første event allerede d. 14. januar. Her skal vi sørge for at der er noget mad i pauserne, og derfor søger vi nogle billige sanwich.
Har du et godt tilbud, kan du kontakte mig på: cecilia-johanne@hotmail.com :)
Allaroundman: Jeg har svaret på din besked, som du sendte igår? Syntes ikke det er iorden at du skriver at jeg er useriøs, når jeg spørger efter hjælp? Du kan kontakte mig på min mail : cecilia-johanne@hotmail.com, hvis har nogle kommentarer til mig.