Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have en fornuftig webshop lavet i Wordpress?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det virker da til at det er rimelig acceptabelt af kunder at benytte sig af den form for betalingsløsning.

Jeg har dog personligt oplevet flere forskellige typer af paypal løsninger.

èn hvor man først skal oprettes eller logge ind for at betale og så den bedre, hvor man bliver redirected til en onepage cashout.

Hvilken en gør du brug af ? 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående priser på en dankort aftale hos NETS, kan du se en prisliste her. Der er nogle regler, som skal følges - dem har jeg skrevet i det andet indlæg.

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så det vil sige to aftaler, én til den fysiske butik og én til online.

Det virker lidt for omfattende må jeg indrømme, det har du ret i :) 

Paypal virker som en god løsning indtil de giver adgang til MobilePay online :) 

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den løsning vi benytter, udfylder kunderne først deres info på webshoppen, og bliver herefter redirected til PayPal siden - her bliver der mulighed for at vælge at betale med sin bruger eller via engangsbetaling - det er engangsbetaling den først lander på.

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Nov 14
Indlæg ialt: 44
Fra  a2group.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jasko,

Har ikke en statistik som jeg kan fremvise pt.

Men brugervenlighed er en super vigtig faktor angående hjemmesider.

Det skal være så enkelt som muligt.

Skal folk til at blive directed til andres hjemmesider for at betale, kan det virke for nogen der ikke kender til paypal, som utroværdigt.

Har lige sendt dig en pb.

Fortsat god aften.

Med Venlig Hilsen

Mikkel

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Ubuqo Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korret. Det kan virke som en stor mundfuld for iværksætter, som bare gerne vil i gang, men når det så er sagt - så vil jeg dog stadigvæk råde folk til at satse på en indløsningsaftale hos NETS / Teller. Men jeg synes du bare skal kaste dig i kast med PayPal - det er fantastisk nemt at komme i gang med.

Vi bliver drevet af design og UX, samt fokus på holdbare og agile løsninger. Tag et kig forbi www.ubuqo.dk

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

JaskoB:

Ved i om der er lavet undersøgelser der viser hvorvidt paypal betalingsløsningen afskrækker folk fra brugen af webshops

Kan kun sige jeg hurtig forsvinder hvis den eneste betalings mulighed er paypal, men tror nu der er mange der bruger det :)

Held og lykke med projektet.

vh Ronnie 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JaskoB

Med PayPal kommer du hurtigt, nemt og billigt i gang. Men på længere sigt vil jeg til enhver tid anbefale, at du får en betalingsløsning med en gateway og en indløser. Det gør simpelthen underværker for din konverteringsrate - det er i hvert fald det, jeg hører fra vores kunder.

I øvrig har jeg forsøgt at skrive en grundig og uvildig gennemgang af, hvordan man kommer i gang med online betaling, og hvilke fordele og ulemper der er ved forskellige løsninger/opsætninger. Du kan læse den her: http://spacey.dk/saadan-kommer-du-gang-med-online-betaling/

Hav en god dag, og sig endelig til, hvis du har spørgsmål.

Mvh.
Heine 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)