Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig rejseagent / rejsebureau ...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 23
Fra  danishnordic Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe haft ønsket om at starte op selvstændigt! Arbejdstiden, arbejdsopgaverne, ansvaret, overblikket og det at JEG BESTEMMER (sammen med mine kunder selvfølgelig) tænder mig rigtig meget og jeg er lige typen der kan og vil selv! :)

NU er tiden kommet hvor jeg vil begynde at undersøge nærmere og lave en forretningsplan.

Som mange andre, stopper jeg op ved medlemskab af rejsegarantifonden. Sikke en hård nød at skulle knække! Jeg vil ikke have at mine kunder bliver snydt eller betaler for et flyselskab der går konkurs osv., men jeg har ingen chance for at skaffe 300.000 kr.! :/

Mit store ønske er at formidle rejser - og ved I hvad? Jeg er mega god til det! Jeg har rejst meget og har altid planlagt mine egne rejser. Så hvorfor ikke hjælpe andre?

Men hvordan.....Jeg skal jo også tjene penge på det...hvordan søren gør jeg det? Så skal jeg tage et gebyr for hver rejse jeg laver? Vil kunder betale det?

Håber ikke denne svale har skræmt jer væk! ;)

På forhånd mange tak for svar!! :)

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 16:30

markedet og konkurrencen er så stor at det ikke kan betale sig....

"Men hvordan.....Jeg skal jo også tjene penge på det...hvordan søren gør jeg det? Så skal jeg tage et gebyr for hver rejse jeg laver? Vil kunder betale det?"

Jeps... Og det kan de blive nød til,, ryanair får afgange fra københavn snart - kontakt dem og fortæl at du ønsker at sælge for dem....

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:40

Jamen hvis du vil undgå rejsegarantifonden så må du jo enten undlade at sælge pakkerejser, eller finde en teknisk arrangør som står for selve salget, og som så blot udbetaler dig din provision.

Blot fordi du har planlagt dine rejser selv så betyder det jo altså ikke at du er god til det i form af ligefrem at kunne leve af det, men nok om det.

Hvad slags rejser er det du vil sælge ?

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:50

Kig på maxirejser der alene står for formidling

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Fra  danishnordic Skrevet kl. 19:44

Nej, jeg ved godt at man ikke nødvendigvis kan leve af sin hobby - men man bliver jo nødt til at forsøge, ik!!?? :) Man skal kaste sig ud i det.....

Jeg bliver jo nok nødt til at afgrænse mig og udvælge nogle destinationer, hvor jeg kan blive ekspert. Jeg er ikke så meget til fly- hotel 14 dage - hjem igen. Men kan selvfølgelig godt arrangere det, hvis nogen ønsker - det vil være 1 times arbejde, fra start til slut.

Tænker Cuba - fantastisk land og nemt at rejse i - men det er der ikke mange der ved.... ;)

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Fra  danishnordic Skrevet kl. 19:46

Maxirejser - tak Kjeppe, det kigger jeg på!

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Fra  danishnordic Skrevet kl. 19:47

Og Ryanair - spændende - tak!

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Fra  danishnordic Skrevet kl. 19:55

Jeg kan ikke finde noget på maxirejser ?

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:03

Prøv at skrive til Tanja på:

info@maxirejser.dk

Hvor er du bosat henne, idet jeg syntes tanken er spændende så måske interessen kunne deles?

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Fra  danishnordic Skrevet kl. 09:28

Jeg bor i København.

Jeg skriver til Tanja :) Har de ikke en hjemmeside jeg kan kigge på først?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)