Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sitemap

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi bruger lige pt. en del tid på SEO, og er blevet i tvivl om vi har uploadet vores Sitemap korrekt?

Er der nogle søder aminoer, der vil tjekke om vores sitemap overhovdet fungere korrekt?

Tak for svaret på forhånd.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:05

Umiddelbart kan jeg ikke finde jeres sitemap?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 21:08

Mikkel Vestergård:

Umiddelbart kan jeg ikke finde jeres sitemap?

Tak for det hurtige svar.

Ved du hvordan man gør?

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 23. May 13
Skrevet kl. 21:12

Det skal siges, at jeg selv sidder og arbejder lidt med Wordpress (som jeg har kunne snuse mig frem til, at jeres side er lavet gennem). 

Dertil søgte jeg selv kort på Sitemap, og der er faktisk flere plugins til wordpress, som netop handler om sitemaps, har du set om der er nogen af dem, som kan bruges? :-)

Tilmeldt 23. May 13
Skrevet kl. 21:15
Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 21:16

Mikkel Vestergård:

Det skal siges, at jeg selv sidder og arbejder lidt med Wordpress (som jeg har kunne snuse mig frem til, at jeres side er lavet gennem). 

Dertil søgte jeg selv kort på Sitemap, og der er faktisk flere plugins til wordpress, som netop handler om sitemaps, har du set om der er nogen af dem, som kan bruges? :-)

Hej igen.

Helt korrekt benytter vi os af WordPress med XML Sitemap plugin, vi kan som sagt ikke få dette til at fungere. Kan du enten løse problemet, eller anbefale et andet plugin til dette?

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

Tilmeldt 23. May 13
Skrevet kl. 21:19

Jeg må desværre være dig et svar skyldig. Jeg har ikke arbejdet med det endnu, desværre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)