Hej Aminoer Vi bruger lige pt. en del tid på SEO, og er blevet i tvivl om vi har uploadet vores Sitemap korrekt?
Tak for svaret på forhånd. Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
Umiddelbart kan jeg ikke finde jeres sitemap?
Hej Aminoer Vi bruger lige pt. en del tid på SEO, og er blevet i tvivl om vi har uploadet vores Sitemap korrekt?
Tak for svaret på forhånd. Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
Umiddelbart kan jeg ikke finde jeres sitemap? |
Ved du hvordan man gør? Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.
Det skal siges, at jeg selv sidder og arbejder lidt med Wordpress (som jeg har kunne snuse mig frem til, at jeres side er lavet gennem). Dertil søgte jeg selv kort på Sitemap, og der er faktisk flere plugins til wordpress, som netop handler om sitemaps, har du set om der er nogen af dem, som kan bruges? :-) |
Eksempelvis: https://wordpress.org/plugins/google-sitemap-generator/ (Kender den ikke, men den har fået ret mange stjerner:-)). |
Hej igen. Helt korrekt benytter vi os af WordPress med XML Sitemap plugin, vi kan som sagt ikke få dette til at fungere. Kan du enten løse problemet, eller anbefale et andet plugin til dette? Mvh. Jacob Bager CleverDeal.dk |
Jeg må desværre være dig et svar skyldig. Jeg har ikke arbejdet med det endnu, desværre. |