Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

elektronikdele.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er så småt ved at være klar med min side www.elektronikdele.dk som sælger reservedele, tilbehør og så videre.

Jeg mangler stadig lidt ting, fx "Om os" siden, oprettelse på diverse sociale medier, jeg kan endnu ikke modtage dankort og lidt andet.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk synes om siden sådan lidt overordnet. Jeg mangler stadig et hav af produkter så det er mest selve siden jeg godt kunne tænke mig lidt feedback på.

Og tager hjertens gerne i mod gode råd om alt fra SEO, tekster, udseende osv :)

På forhånd tak,

Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Skanderborg
Tilmeldt 8. Nov 14
Indlæg ialt: 193
Fra  CleverDeal.dk Skrevet kl. 20:22

Hej Dennis

Fin side! - Dog savner jeg en Facebook like knap, og derudover synes jeg slider billedet driller minde øjne. 

Ellers fedt koncept.

Held og lykke med projektet.

Mvh.

Jacob Bager

CleverDeal.dk

www.cleverdeal.dk ▶︎ Ny Dealshop med ekstraordinære priser til den almene forbruger.

Tilmeldt 8. Sep 14
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 07:56

Hej Jacob,

Tusind tak for input. Hvilket af billederne eller er det selve slideren overgangs effekt?

Mvh. Dennis Wiencken

Wiencken Electronics

www.ElektronikDele.dk

www.elektronikdele.dk 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06

Jeg syntes shoppen er ganske fin, den er flot og stilren, men det er for svært at finde kontaktoplysningerne, telefonnummer, adresse mm. 

Ligeledes burde du måske sætte mere fokus på nyhedsbrevtilmeldingen, den er også svær at få øje på.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:14

Hej Dennis

Du har gang i flere farver på siden (sort, blå, lyseblå, orange..). Og samtidig et par forskellig font.. Det virker lidt rodet.
Hvis du valgte et par skrifttyper og to hovedfarver (sort og blå), så tror jeg det ville spille bedre. 

Logoets blå er jeg ikke vild med. Det kunne godt være mere Pro. og passe med resten af siden.

Panzerglass-banneret skiller sig meget ud fra de andre bokse. Det virker underligt, og det bryder siden på en knap så rar måde.

Tilmeldt 8. Sep 14
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 11:32

Hej Jonathan,

Tusind tak for input.

Jeg har til at starte med ændret farven på knapperne. Den er lidt lysere men blå. Hvad synes du om det i forhold til det gamle? Det er selvfølgelig muligt jeg justere den lidt.

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:39

Hej igen,

Det ser fint ud.

Jeg opdagede lige at du har priser både inkl. og excl. moms. Hvis du har kunder der kræver begge dele, så giver det mening - men for mig som privat er det lidt roddet.

Dustin.dk (erhverv) klarer det ved at man selv kan skifte i toppen af siden, så man får den visning der passer bedst til ens behov. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 21:46

Hej Dennis

Rigtig lækker side, hvor jeg ikke umiddelbart kan sætte en finger på noget. Du ønskes god vind med din webshop herfra :)

Med venlig hilsen

Jonas Wiuff

Tilmeldt 8. Sep 14
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 08:04

Hej Jonathan, 

Jeg regner med både at have erhverv og privat. Man kan sige at private nok heller ikke har den store gavn af min mængde rabat på skærme fx. men jeg vil helt klart tage det til overvejelse med at dele det op. Er dog lidt nervøs for om jeg skal ud i noget med multishops i magento før det køre optimalt. Men tusind tak for input.

Og tak til de andre som har skrevet også :)

Mvh. Dennis Wiencken

www.elektronikdele.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)