Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God udenlandsk bank ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står overfor at skulle have en bankkonto og har prøvet samtlige danske jeg kunne finde og ingen vil give mig det grundet RKI.

jeg vil så prøve at kigge efter udenlandsk bank hvor jeg kan få penge ind på, jeg kræver ingen kredit eller andet, bare et mastercard.

gode banker og hvilke lande ?

jeg har snakket med nemkonto om det og kan stadig få en nemkonto i udenlandsk bank så det er det mindste.

Hav en god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Det mest oplagte ville da i så fald være, enten at få sig en bank i det tyske eller svenske, alt afhængigt af hvor stærk du er til de respektive sprog og din geografiske placering. I Tyskland findes bla.a HypoVereinsbank eller nogle af de mange lokale Sparekasser, samt også danske Sydbank og Jyskebank (primært nord for Hamburg). Du skal dog tænke på, at afhængigt af hvor mange transaktioner du laver til/fra Danmark, kommer der et gebyr på (i min bank 20,-, pr. SEPA overførsel) :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46684
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:26

Det er ikke ret let at få en bankkonto i f.eks. Tyskland (læs regulært svært) - Der er mange formaliteter og jeg ved ikke om det er ret nemt i Sverige idag heller - Tanken om Sydbank eller Jyske, ved Hamburg tror jeg slet ikke på, de checker da helt givet RKI. Det kunne jeg tror mange tyske og svenske banker også gør ved en dansk med dansk firma der ikke kan henvise til en dansk firmabank samtidigt.

Det er et forsøg værd, men start evt med personligt fremmøde i svenske eller tyske banker hvis du bor i nærheden af en af de grænser.

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:53

Måske en dansk filial af en udenlandsk bank, f.eks. norske DnB? Eller Nordea i Sverige eller Norge. Så slipper du for at slås med de danske.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)