Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ELSK.com søges - Er det go eller no-go?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også tilslutte mig at navnet KAN bruges, hvis historien bag bliver markedsført korrekt. :)

Det handler selvfølgelig om at ramme et marked, der vægter skandinaviske produkter højt, og som bliver tiltalt af en bagvedliggende historie. 

Jeg ser dog også muligheder for det danske marked, især via viral markedsføring - måske det var en mulighed med et multi sproget webshop?

Held og lykke med salget :)

Tilmeldt 29. Jul 14
Indlæg ialt: 108
Fra  April Storm Photo Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

For det internationale publikum kunne man eventualt spille lidt på den svære udtale af f.eks. Thy ved at benytte lydskrift http://ordnet.dk/ddo/artiklernes-opbygning/udtale

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det en side beregnet til udlandet, virker det lidt underligt at angive fragten i DKK - giver ikke rigtig mening for udlændinge.

Formuleringerne på engelsk ville jeg nok få en proff. til lige at kigge igennem.

Nu har jeg langtfra nærlæst alt, men faldt over at i fraskriver jer ansvaret, ved forkert prisangivelse på siden - holder den i byretten ?? Jeg tvivler.

 

 

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Yep....den med Thy kan godt forvirre mere end den gavner. Skal nok have forklaret at det er Fashion fra Udkantsdanmark :)

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Natasha,

Indtil videre har vi ikke oplevet problemer med det fra udenlandske kunder. Men vi skal nok også være bedre til at fortælle betydningen

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super gode inputs! Sætter vi virkelig pris på.

Der er lidt at tage fat på endnu :)

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den burde holde i byretten. Det er jo ligesom "Der tages forbehold for trykfejl". Vores advokat har ihvertfald den opfattelse.

Det skal jp bruges hvis der ved en fejl blev tastet 10 kr istedet for 10.000 kr :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Riis:
Den burde holde i byretten. Det er jo ligesom "Der tages forbehold for trykfejl". Vores advokat har ihvertfald den opfattelse.

 Jeg kan vel sige at forbrugerombudsmanden ikke er enig med dig / din advokat :)

Det er kun i såkaldt "ond tro" f.eks som du skriver 10 / 10.000,- at du kan forvente at vinde sådan en sag...

Fordi du skriver 199,- i stedet for 2 eller 399,- , ja så har du indgået en bindende aftale - Det hjælper ikke at skrive at "du tager forbehold" ....

Det er jeg i hvert fald "ret" sikker på - der er massere af domme til fordel for forbrugeren. :)

Fra Klitmøller
Tilmeldt 27. Oct 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper,

I tilfælde af du har ret....Det skulle jo helst aldrig kommer dertil :) Tak for svaret.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på jeres hjemmeside og syntes at på siden og produktet er rigtig fin. 

Men jeg syntes at der er for meget information nede i bunden, så det gør det svært at se hvor kontaktoplysningerne er henne, 

så syntes noget af det skulle slettes noget af det nede i bunden. 

Altså fjerne billederne f.eks. ved Instagram så istedet for at have en masse billeder, så syntes jeg godt i bare kunne have jeres navn til at stå der så det ikke ser så forvirrende ud. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)