Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændring af indtast. Dato/årstal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er ny bruger - og er desværre kommet til at oprette mine gamle bilag/faktura fra 2013 ind i 2014.

1. Mente jeg kunne ændre i datoen, selv efter godkendelse! Og kan jeg ændre til 2013  - nu hvor jeg har oprettet et regnskabsår i 2013. ?? 

2. Lige nu har jeg kun min Ipad til rådighed, så er der begrænsninger på hvad jeg kan herfra ?? 

3. Håber jeg kan oprette/indlægge bilag og faktura fra 2013 det vil være mig en stor hjælp.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :


1. Mente jeg kunne ændre i datoen, selv efter godkendelse! Og kan jeg ændre til 2013 - nu hvor jeg har oprettet et regnskabsår i 2013. ??

-Det kan du desværre ikke. Du må modpostere alle fakturaerne og oprette dem igen i det rigtige år.

2. Lige nu har jeg kun min Ipad til rådighed, så er der begrænsninger på hvad jeg kan herfra ??

-Næh, det skulle der ikke være. Hvad tænker du på?

3. Håber jeg kan oprette/indlægge bilag og faktura fra 2013 det vil være mig en stor hjælp.

-Det kan du godt, men til hvilket formål? Hvis du har data, f.eks. i Excel, kan du måske importere dem.

Afhængig af, hvor meget du allerede har tastet ind, skulle du måske overveje at starte forfra, et par erfaringer rigere.

Tilmeldt 1. Dec 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for svar. Godt jeg kun har tastet et enkelt lille kvartal ind..... Men surt alligevel. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)