Jeg har hørt lidt om en markedsføringsbog af en dansker ved navn Martin Lindstrøm, det skulle være en af de mest solgte markedsføringsbøger i verden. Jeg har derfor overvejet at skaffe mig bogen, men vil gerne høre jeres mening først.
Selvom Clintons bog solgte i meget store oplag, blev der vist ikke bedre Monikaer af den grund.
OK, den var lidt søgt, men alligevel. Det afhænger jo af, hvad du har brug for. Man kan altid blive klogere af at læse en bog (uafhængigt af oplagets størrelse).
Kan du finde den i en boghandel så du kan bladre lidt i den og skimme lidt hvad den indeholder er det klart at foretrække.
Det giver som regel meget at forsøge at definere, hvad man mener at have behov for. Det kan være, at du finder ud af, at du har behov for bogen - eller måske ikke.
Tak for dit svar:-) Er godt klar over at salget ikke behøver betyde noget om bogens kvalitet. Men så "magasinet penge" på DR1 hvor han blev rost og i særdeleshed hans bog. Derfor fik jeg lyst til at vide mere om bogen. Kunne jo være der var nogen her inde som har læst den og kunne fortælle lidt om deres oplevelse med den. Men vil da se om jeg ikke kan finde den hos den lokale boghandler og kigge lidt i den:-)