Hej igen igen! Jeg har skrevet en del indlæg på det sidste, da jeg er igang med at finde ud af hvilken selskab jeg skal stifte til min virksomhed. Jeg blev enig med mig selv om at jeg hellere vil starte et ApS end et IVS, da pengene er der og man kan bruge dem på varelager. Så tog jeg over til House Of Innovation i Kolding, hvor en rigtig sød advokat præsenterede mig for et holding selskab. Med min vision for firmaet, og de fremtidige planer jeg har for udbyggelsen, vil det nærmest være det eneste rigtige for mig og min virksomhed. Dog nævnte advokaten til sidst at prisen for at stifte sådan et selskab ville løbe op i mange penge. Han tilbød mig at stifte et ApS + holding for imellem 8.000-10.000 kr. (Han skulle lige snakke med sin partner inden den eksagte pris) og det første jeg tænkte på, var alle de varer og den optimering af hjemmeside osv., som jeg vil kunne få ud af pengene i stedet for! Så nu har jeg søgt rundt, og jeg stødte på www.ditselskab.dk, som stifter et ApS og holding for kun 3.000 kr.: "Du får holding- & datterselskab inkl. stiftelsesdokumenter, vedtægter, direktørkontrakter, ejerbøger + gratis advokatsupport. Prisen er kr. 2.999,- + moms og + registreringsafgift til staten, kr. 670 per selskab" Så jeg vil høre jer om, hvordan sådan en pris ligger? Der er kæmpe forskel på 3000 og til 10.000 kr. Er der evt. Nogle i kan anbefale mig? Jeg håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål, da jeg gerne vil have det bedste, til den bedste pris! Mvh Cecilia Rasmussen :) |
Du kan holding og drift for noget der ligner 3000 kr i alt hos www.ditselskab.dk (husker ikke præcis pris)¨
Du skal tænke på at du med holding får besværligere = dyrere regnskab - og hvis du kun har ET driftsselskab og ikke behov for holding - så tænk dig godt om
Du kan skabe noget der koster mere end det smager. tal med Jacob Tøjner i ditselskab - Jeg er modstande af PB og har lukket for det selv, men prøvede faktisk at sende dit en sjælden PB . men du har også lukket for PB :)