Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til min ide?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gik og tænkte, at lave en service hvor du hjemmefra computeren kunne bestille slibning af dine knive. Ideen var, at man bestilte slibningen fra en webshop og så modtager man en kasse de kan være i, der er sikker, at transportere knive i, selv om den sendes med posten. Man kommer knivene der skal slibes i dem, lukker den og sende den retur til mig (Der er selvfølgelig pakkelabel med, så kunden ikke skal købe den først). Når jeg modtager dem, sender jeg den til den lokale hobbybutik der så sliber dem (De er professionelle og har gjort det i mange år) og når de er klar, sender jeg dem tilbage til kunden og de er klar til, at bruge dem igen.

Hvad vil i sige om den ide? Mange får slet ikke slebet deres knive fordi de ikke ved hvordan de gør det selv eller ikke ved hvor de kan få gjort det, eller det er for besværgeligt. Kom gerne med input.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)

Som jeg lige læser det indebærer det at knivene sendes 4 gange i alt, er det rigtigt? Jeg er bange for at din ide kan blive kvalt i forsendelsesgebyrer.

Mvh. Kenneth
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være en fin service for dem der går meget op i deres køkkenudstyr. I den sammehæng skal det nok markedsføres som et high-end/luksus produkt, hvor det servicen og kvaliteten der er afgørende, og ikke prisen.

Jeg tror den vil blive svær at sælge til hr. og fru Jensen, som nok fortsætter med at benytte deres elektriske OBH knivsliber eller deres strygestål. 

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu tog ud på en skærslibbercykel så ville jeg hoppe på med det samme.

Det er ikke så længe siden - måske 10 år - jeg så en i Århus der cyklede rundt og sleb. Har også oplevet det i Spanien og Portugal. Herligt anvendeligt.

Ellers gør sko og hæle- barerne det vel også ?

www.isos.dk- IT support

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Oct 13
Indlæg ialt: 98
Fra  Digitally Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes om ideen. Jeg tror det vil blive rigtig svært at nå ud til din målgruppe. Jeg tror måske i det heletaget slet ikke, at der er et markede for det.

Men held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Jonas Wiuff 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Andersen:
Hej :)

Som jeg lige læser det indebærer det at knivene sendes 4 gange i alt, er det rigtigt? Jeg er bange for at din ide kan blive kvalt i forsendelsesgebyrer.

Mvh. Kenneth

Hej,

De skal ikke sendes ind 4 gange :) Kunden får tilsendt en kasse de sender knivene til mig i og når de er klar, så sender jeg dem retur. 

Mange tænker ikke over, at knive skal slibes, men ideen kom som inspiration, som de unge drenge jeg læste om, som gør noget ligne med vasketøj og vaskede det for folk og sendte det retur når det var vasket og strøget.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er fint nok. Men har du undersøgt din målgruppe og denne service er nødvendig? For som en tidligere har skrevet, vil personer der virkelig går op i deres knive/køkkenudstyr bruge servicen. Hvad har du tænkt dig det skulle koste at få slebet knive hos dig?

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Frutte:

Ideen er fint nok. Men har du undersøgt din målgruppe og denne service er nødvendig? For som en tidligere har skrevet, vil personer der virkelig går op i deres knive/køkkenudstyr bruge servicen. Hvad har du tænkt dig det skulle koste at få slebet knive hos dig?

Hej,

Prisen er jeg ikke sikker på endnu, men vil ikke fokusere på prisen, men tilbyde et godt produkt med en god service og gør det så enkelt for kunden som det overhoved kan lade sig gøre. Tror dog heller ikke, at den målgruppe jeg søger er kæmpe stor, da det nok ville være high end. Tænker også, at have muligheden for, at man kan give det som gavekortet (Så man kan give det i fx fødselsdagsgave). Ideen er stadig så ny og intet er sikkert endnu :) .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Som foreslået længere oppe kan du få meget mere ud af det som kørende skær sliber, evt. Dele flyers i postkassen som fortæller på hvilke dage du er i områder osv. Dine kunder for knivene slebet og med hjem med det samme.

Personligt ville jeg heller ikke bare smide knivene i en kasse og sende den til et ukendt firma. Desuden kommer det med forsendelse osv. Hurtigt til og tage en uge eller mere før jeg kan have mine knive tilbage i skuffen og derfor bliver det svært og lave noget mad. Så det nemmere starte bilen og svige forbi hælebaren og få dem slebet der når indkøbene alligevel skal gøres.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Dalgaard:

Som foreslået længere oppe kan du få meget mere ud af det som kørende skær sliber, evt. Dele flyers i postkassen som fortæller på hvilke dage du er i områder osv. Dine kunder for knivene slebet og med hjem med det samme.

Personligt ville jeg heller ikke bare smide knivene i en kasse og sende den til et ukendt firma. Desuden kommer det med forsendelse osv. Hurtigt til og tage en uge eller mere før jeg kan have mine knive tilbage i skuffen og derfor bliver det svært og lave noget mad. Så det nemmere starte bilen og svige forbi hælebaren og få dem slebet der når indkøbene alligevel skal gøres.

Tak for alle de gode input. Tænker, at man får en kniv (Dog en billig en) mens ens er ude at blive slebet. Alle de kommentarer i har, tager jeg til mig og arbejder videre med :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)