Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en fair pris for en køreklar prestashop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg er på vej til at rode mig ud i webshop junglen.
Dog er jeg nået til den erkendelse at jeg nok er nød til at betale mig fra få sat shoppen op.
Men hvad er en fair pris...
Er der nogen der har anbefalinger på personer el. Virksomheder som yder en personlig service og ikke bare sælger mig en gratis one click prestashop til 15000.
Der skal være mulighed for fremad rettet support både hvad angår selve shoppen men også seo osv.

På forhånd tak.

Anders.

PS. Hold tråden til gode råd og anbefalinger. Tilbud kan sendes til mig på Pm.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger helt af, hvad du har af krav til din webshop - og ikke mindst, hvor meget du selv vil lave - og selv kan lave. Prisen varierer utrolig meget. De færreste, der reelt ved noget om Prestashop laver 1-click install og kræver 15.000 kr. (håber jeg da).

Nogle kunder skal have hjælp til at oprette webhotel og domæne samt trin-for-trin vejledning i hvordan alting fungerer, og hvad man skal søge om/sætte sig ind i f.eks. mht. betalingsgateways/indløser og måske skal de også have hjælp hele vejen til alt vedr. opsætning af shoppen fordi det hele er lidt for uoverskueligt. Mens andre søger generel rådgivning om dét at drive webshop, og andre igen har sat sig ind i mange ting og søger sparring til de løsninger, de allerede har valgt - eller integrationer de ønsker.

Så er der også de kunder der selv har installeret og tænker, at det er da ligetil og hvorfor overhovedet betale nogen for at hjælpe - indtil de støder på udfordringer som de selv sidder og bøvler med i 20 timer, som en der vidste noget om det, kunne have løst på 1 time.

Der er mange scenarier:-) Men kort sagt, er det nok den rådgivning og erfaring bagved, der adskiller f.eks. det jeg tilbyder i mit firma vs. dem der siger de kan lave en køreklar shop for 1000 kr.

Du er velkommen til at kigge på mine referencer på andre PrestaShop opgaver - jeg må også hellere lige sige, at jeg næsten altid har noget ventetid på at kunne tage nye opgaver ind, fordi jeg heldigvis har rigtig mange kunder der løbende vender tilbage med opgaver.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)