Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem ansætter jeg først?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er selvstændig produktudvikler. Gennem mit firma tegner, producerer og distribuerer jeg mine produkter. Produkter til hjemmet.

Da der snart kommer flere produkter til porteføljen end hidtil, overvejer jeg at ansætte.

Mit spørgsmål er, hvilken stilling jeg skal ansætte til. Mine spidskompetencer ligger inden for design og produktudvikling, og denne post tager jeg mig hovedsagelig af.

Der er ikke mange penge i kassen på nuværende tidspunkt, så ville jeg kunne ansætte en til gratis arbejde indtil der kommer større omsætning? Kan man lave en sådan aftale?

På forhånd tak
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ansætte en til gratis arbejde hvorfor indtil omsætning stiger hvorfor skulle nogen dog ville ansættes på den måde ?

Du er vel mere ude i at skulle finde en partner der får ejer andele istedet for løn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du seæv arbejde gratis? Tror du skal se i andre retninger f.eks. Samarbejde med andre i branchen som besidder de kompetencer du efterspørger, det koster naturligvis, men det koster penge og tjene penge :-)

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kan man da godt..

Gratis arbejdskraft, få du i din lokale kommune.- ved at kontakte jobcenteret.

Snakke med en virksomheds konsulent, tilbyde jobpraktik til en på kontanthjælp(4 uger) med mulighed for forlængelse og evt. med udsigt til 6 mdr. job med løntilskud fra kommunen, for senere at ansætte den pågældende i ordinær beskæftigelse.

Det er ikke bare "tabere" der er på kontanthjælp i dag, der er en masse god arbejdskraft, virksomheds konsulenten sender dig udvalgte CV´er fra deres jobbank, og du kontakter selv den pågældende til samtale, og hvis i er enige om samarbejde, kontakter du virksomhed konsulenten og hun ordner papirer.

Og vupti... Gratis arbejdskraft..

MEN udnyt det nu ikke, men se det som en mulighed for både dig, din virksomhed og mennesket du siger ja til at (sam)arbejde med..

Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du da godt..

GRATIS arbejdskraft, får du i din lokale kommune, kontakt en virksomheds konsulent på det lokale jobcenter, med henblik på at få en i kontanthjælps modtager ud i 4 ugers jobpraktik, med mulighed for ansættelse med løntilskud i 4-6 måneder, efterfølgende.

Der er mange dygtige medarbejdere der desværre er "fanget" på kontanthjælp, der vil bidrage til at din virksomhed, kunne løfte den nye opgave.

MEN udnyt det nu ikke, men udnyt mulighederne, for at få en kompetent person tilbage på arbejdsmarkedet igen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)