Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mailopsætning firmanavn og logo nederst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har fået opsat min mail, og nu mangler jeg bare at få lavet en slags "standard kasse" nederst på mine mails, så jeg slipper for at skrive med venlig hilsen 50 gange på en dag.  NB: Jeg bruger i Microsoft Outlook 2011. 

Håber der er nogen skarpe outlook hjerner derude! :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er løst.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Outlook -> Indstillinger -> Signaturer -> Opret ny

Hvis der er nogen som engang skulle være i tvivl så ligger løsningen i den her tråd

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)