Medio December er prototypen på et socialt medie jeg har udviklet, til personer med særlige behov en realitet. Fedt, men... Jeg ønsker produktet skal være gratis (for de fleste) og har derfor brug for gode ideer og erfaringer. Planen er pt, at skaffe et økonomisk grundlag via fire områder: Sponsorer/reklamer (virksomheder), Kommuner, donationer og brugerbetaling for personer over 18 (så billigt som muligt). Ganske kort handler det om, at mange personer i Danmark og internationalt ikke får den glæde af de sociale medier, vi "normale" får. Jeg har udviklet et visuelt stramt og intuitivt produkt, der rummer de samme elementer der tilbydes fra traditionelle sociale medier. Men som I ved, skal der en sund virksomhed til for, at blive en del af gamet. Helt konkret ønsker jeg, at lave et skrift der kan medbringes til virksomheder. Her skal det fremgå, at deres bidrag er fradragsberettiget. Kan det formuleres så det kan fradrages? Brugerfladen er ca. 14.000 (i DK). Produktets karakter gør det muligt, at overføre internationalt. Mit mål er, at skabe bro/venskaber mellem personer med særlige behov og "Normale". Tænker, at lave en facebookside for produktet, hvor der er mulighed for at donere. Nogen der har gode erfaringer med donationer? Håber I har fået en ide om hvad mit produkt handler om og hvor jeg vil hen. I er velkomne til, at spørge ind til produktet og brainstorme mig med overvejelser. Hvis du tænker, du gerne vil involvere dig yderligere i en eller anden form, så giv mig et praj. Jeg har brug for al den hjælp jeg kan få. Måske har du forstand på Jura, opstart af virksomhed, reklame eller har evner som mentor, eller... Tusind tak Morten |
det lyder ikke som noget der vil kunne være fradragsberettiget for firmaerne. Det ville forudsætte, at de kunne påvise, at det de får en ekstra indtægt ud af reklamen og at det var rent markedsmæssigt de støttede, Ellers vil det være velgørenhed men uden fradrag
vh