Hej, Jeg går med en tanke som jeg har tænkt mig at undersøge mulighederne for at realisere. Til dette skal jeg bruge et system/hjemmeside, der skal indeholde nogenlunde disse funktionaliteter: - Skal kunne integreres med et betalingsmodul, kunder skal modtage en faktura. - Kundeadministration / Ideen er at kunderne skal køre på abonnement, så en funktionalitet til at holde styr på dette (altså de skal kunne framelde sig og det skal være muligt at se hvem der er aktive abonnenter osv.) - Umiddelbart lyder det meget som en webshop funktionalitet jeg har brug for, men siden skal se helt alm ud og ikke ligne en webshop (jeg ved ikke om hvis man vælger en webshop løsning at det er svært at få det til at ligne en alm side) Jeg ved godt at dette indtil videre ikke er en grundig beskrivelse, men jeg har tænkt mig at hyre et firma/programmør til dette. Da jeg ikke selv har så meget styr på den del, så vil jeg bare høre om der er nogen der har et bud på hvor jeg kan starte, så jeg ikke bliver kørt rundt af en sælger :) Umiddelbart tænker jeg: - En wordpress installation... men vil denne kunne indeholde kundefunktionaliteten ? - En webshop, f.eks. prestashop, men vil denne kunne ligne en almindelig hjemmeside? Da jeg ikke ønsker det skal ligne en webshop - Andre CMS ? - Kan man lave siden og så integrere den med et backend CMS system ? |
Skal din side ikke have nogle funktioner eller noget?
Blot en relativt statisk side hvor folk kan oprette sig som betalende abbonnenter? Men med et CMS hvor du kan ændre siderne/indholdet?