Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man fjerne sit firma fra CVR registeret hvis man lukker?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis jeg gerne vil lukke min virksomhed, og når den bliver lukket, vil jeg stadig kunne se mit firma under andre adresser på min addresse? Har set at der kan være gamle firmaer på den liste og ved siden af står der at den er opløst. Kan man ikke få fjernet virksomheden, eller skal den være der med parentes opløst.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2125
Skrevet kl. 12:05

Jeg tror ikke det kan lade sig gøre. Flere jeg har handlet med står stadig på CVR med (opløst) bag firmanavnet.

Dog har jeg set, dem der har en bedemand indover, ikke står der mere. Ikke på den oprindelige adresse.

Johnny

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  WAVEHOUSE CPH ApS Skrevet kl. 12:56

Du kan jo bare gå ind på webreg og ændre dit selskab navn og adresse (hos ene af dine venner mm.) hvorefter du kan ophøre virksomheden.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46693
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:09

Jeppe - personlige virksomheder kan da altid spores i CVR - og stiftere af selskaber kan også. Moteoden med at omdøbe til AAA og andet sjov er gammeldags og uden større effekt

Det er bare at lave søgning på person i CVR ligesom man naturligvis altid kan finde et CVR nummer på lukkede selskaber i CVR og trække en gratis fuld rapport - så svaret til Real Madrid stjernen er, NEJ du kan ikke få dit gamle CVR og oplysningerne slettet i CVR - men omvendt, kan jeg heller ikke se et problem i det

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  WAVEHOUSE CPH ApS Skrevet kl. 16:40

John, korrekt - Men det jeg forstod på ham er at - han ønsker at man ikke kan finde virksomheden via selve adressen. Hvis adressen udgør kerne problemet i det, så må han ændre virksomhedens adresse dermed lukke selskabet - så den kan kun findes via ejere og ikke adressen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46693
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03

enig Jeppe - ofte flytte til en revisor som er ligeglad med lukkede selskaber på adressen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)