Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken host til webshop?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Min ven og mig er igang med at starte vores egen webshop, men vi ved ikke rigtigt hvor vi skal hoste den vi har tænkte lidt på shopify.com men det kan jo godt være i kender noget der er bedre. Det er vigtigt for os at der ikke skal så meget kodning ind over det, helst slet ingen kodning og så skal der også være mulighed for at vi kan oprette vores egen mail altså mitnavn@webshop.com

Tak på forhånd

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:33

Hej,

Har i overvejet at lave shoppen med WordPress og WooCommerce plugin. Det er super simpelt, og i behøver ikke kode overhoved.

Jeg har lavet en række video tutorials om det. Se her: Webshop med WooCommerce 

Hvis i vælger at bruge WordPress vil jeg anbefale et webhotel med en WordPress one-click-install. 

Hvilke webhoteller der har dette og meget mere, kan i læse mere om her: Sammenligning af webhoteller 

Håber mit svar kan bruges :)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:36

hej thomas

Det har vi ikke lige tænkt over.. skal der ikke med kodning ind over når man skal have gjordt så folk kan logge ind på siden og når man skal gøre så de kan betale med forskellige dankort (nets) tror du at one.com det kunne være noget for os så?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:03

Måske Unoeuro kan klare det? Evt. test det for andre systemer. Fx Magento kræver mere powerfulde løsninger.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:06

Hej Tobias,

login, checkout etc. er alt sammen indbygge i WordPress. jeg ville nok anbefale jer at starte fra starten af serien og få hele kurset med, ikke kun delen om WooCommerce.

med hensyn til betalingsløsning, så er det en lidt sværere dem, men den vil som udgangspunkt ikke kræve kodning, da der findes masser af plugins der kan håndtere det for jer. Om ikke andet vil en Freelancer eller vores )memProgrammering.dks" webbureau NPWS.dk kunne hjælpe jer med en betalings løsning for kun 1000-1500 kr...

One.com kan sagtens køre WordPress...ellers kan unoeuro også anbefales...

Se evt. her: Webhotel til WordPress

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 23:16

Hej

I kan også købe adgang til en færdigudviklet web shop, hvor I efterfølgende blot skal "lægge varer på hylderne" I kommer hurtigt igang på denne måde og det behøver ikke at være dyrt.

Læs artikle Min først web shop og følg evt links derfra.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)