Min ven og mig er igang med at starte vores egen webshop, men vi ved ikke rigtigt hvor vi skal hoste den vi har tænkte lidt på shopify.com men det kan jo godt være i kender noget der er bedre. Det er vigtigt for os at der ikke skal så meget kodning ind over det, helst slet ingen kodning og så skal der også være mulighed for at vi kan oprette vores egen mail altså mitnavn@webshop.com
Det har vi ikke lige tænkt over.. skal der ikke med kodning ind over når man skal have gjordt så folk kan logge ind på siden og når man skal gøre så de kan betale med forskellige dankort (nets) tror du at one.com det kunne være noget for os så?
login, checkout etc. er alt sammen indbygge i WordPress. jeg ville nok anbefale jer at starte fra starten af serien og få hele kurset med, ikke kun delen om WooCommerce.
med hensyn til betalingsløsning, så er det en lidt sværere dem, men den vil som udgangspunkt ikke kræve kodning, da der findes masser af plugins der kan håndtere det for jer. Om ikke andet vil en Freelancer eller vores )memProgrammering.dks" webbureauNPWS.dk kunne hjælpe jer med en betalings løsning for kun 1000-1500 kr...
One.com kan sagtens køre WordPress...ellers kan unoeuro også anbefales...
I kan også købe adgang til en færdigudviklet web shop, hvor I efterfølgende blot skal "lægge varer på hylderne" I kommer hurtigt igang på denne måde og det behøver ikke at være dyrt.