Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godkendelse af mit kapital på webreg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at oprette en ApS på webreg og det går rigtigt godt. Nu mangler jeg bare "min bank, en revisor eller en advokat" til at godkende mit kapital på 50.000 kr. som jeg har fået overført til mit erhvervskonto i min bank. Jeg fik tilsendt brev med underskrift fra min bank at pengene er på kontoet. Men min bank kan ikke finde ud af at godkende det på webreg.

Er der nogen her der kan anebefale en billig revisor eller advokat til at gøre det for mig? Jeg har alt klar. Hvor meget koster det?

Jeg sender godkendt brev fra min bank til revisor/advokat samt giver tlf. nummer hvem han/hun kan ringe til og tjekke at jeg har 50.000 kr. på kontoet.

Tak

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 09:50

Jeg har selv lige stiftet et ApS for en uge siden, og fik blot min bank (Nykredit) til at gøre det. Nu skriver du godt nok, at de ikke kan finde ud af det, men mon ikke blot det er et spørgsmål om at finde den rigtige person i banken? Det kræver blot, at de får koden til den registrerings-kladde, som du har oprettet.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:40

Tak Jeppe

Så fik jeg godkendt min kapital via min bank. Glemte at sende dem koden :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)