Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et vikar/godkendelses program til at kunne fakturere udfra

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

jeg søger et program, eller en der kan lave et lille program som skal kunne følgende:

Give adgang til at min vikar, kan notere sine arbejdstider i et kalenderskema for sin arbejdsuge. fx. om fredagen efter arbejdets afslutning. tilsvarende skal min kunde, kunne godkende, eller afvise visse af dagene, såfremt der er afvigelser. Eksempel - vikaren arbejder 3 dage : 

Vikaren noterer elektronisk:

Tirsdag 7-15

onsdag 7-15

Torsdag 7-15

Kunden godkender;

Tirsdag 7-15 GODKENDT

onsdag 7-15 DELVIST GODKENDT, kan kun godkende til kl. 14, da han ønskede at gå tidligere

Torsdag 7-15 AFVIST, vikaren dukkede aldrig op.

På baggrund af ovenstående, kan vi som vikarbureau udstede en faktura. Ved kundens godkendelse, eller delvist godkendelse, acceptere han at arbejdet er udført (svarende til underskrift af en timeseddel, som ellers anvendes i branchen).

Temponizer har udviklet et program, som netop kan håndtere dette foruden overenskomstmæssige, ting, men de er meget dyre og har lækkerier med, som vi ikke har brug for pt. 

Nogle der kender billigere alternative end en 1 års pris på over 40.000 kr. eller kan udvikle et sådan lille program som opfylder det beskedne behov. Vi anvender Wordpress iøvrigt.

Håber på en lille håndsrækning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hej Vikarbureau,

Skal I bruge timeregistrering på ugebasis, månedsbasis eller?

Hvor ofte skal kunden godkende afvise timer? Og hvad skal der ske når de henholdsvis godkendes eller afvises?

David

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Mentium Skrevet kl. 16:54

Hej så er det VIKARPORGRAM du skal have fat i.

Den case du beskriver kan simpelt håndteres med denne software.

VIKARPORGRAM er den komplette softwareløsning til vikarbureauer, som kan anvendes uanset IT-kundskaber.

Dine vikarer, kunder og medarbejdere kan med hver sit log-in administrere netop de aktiviteter som er relevante for den enkelte.

Softwaren er SAAS dvs.; tilgængelig fra enhver computer, tablet og mobiltelefon med adgang til internettet, uden behov for installationer og opdateringer.

Se mere om vikar software her: VIKARPROGRAM

Eller kontakt mig for demo og mere information.

Mvh.

Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)