Kære Aminoer, jeg søger et program, eller en der kan lave et lille program som skal kunne følgende: Give adgang til at min vikar, kan notere sine arbejdstider i et kalenderskema for sin arbejdsuge. fx. om fredagen efter arbejdets afslutning. tilsvarende skal min kunde, kunne godkende, eller afvise visse af dagene, såfremt der er afvigelser. Eksempel - vikaren arbejder 3 dage : Vikaren noterer elektronisk: Tirsdag 7-15 onsdag 7-15 Torsdag 7-15 Kunden godkender; Tirsdag 7-15 GODKENDT onsdag 7-15 DELVIST GODKENDT, kan kun godkende til kl. 14, da han ønskede at gå tidligere Torsdag 7-15 AFVIST, vikaren dukkede aldrig op. På baggrund af ovenstående, kan vi som vikarbureau udstede en faktura. Ved kundens godkendelse, eller delvist godkendelse, acceptere han at arbejdet er udført (svarende til underskrift af en timeseddel, som ellers anvendes i branchen). Temponizer har udviklet et program, som netop kan håndtere dette foruden overenskomstmæssige, ting, men de er meget dyre og har lækkerier med, som vi ikke har brug for pt. Håber på en lille håndsrækning. |
Hej Vikarbureau,
Skal I bruge timeregistrering på ugebasis, månedsbasis eller?
Hvor ofte skal kunden godkende afvise timer? Og hvad skal der ske når de henholdsvis godkendes eller afvises?
David