Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema - finansiering af virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er igang med at skrive en opgave om virksomhedsopstart, og udfordringerne undervejs - specielt med fokus på finansiering.

Hvis du har tid og lyst, vil jeg sætte pris på din besvarelse af nedenstående - kommende iværksættere der kommer forbi, kan sikkert få gavn af din viden og erfaring.

1)    Navn:

2)    Køn:

3)    Alder:

4)    Uddannelsesbaggrund:

5)    Hvilken virksomhed har du startet – og var du alene om det? (virksomhedstype og branche)

6)    Hvornår startede du den?

7)    Hvorfor valgte du at starte din egen virksomhed?

8)    Hvad var dine største udfordringer i opstartsfasen?

9)    Hvordan løste du disse udfordringer?

10) Hvor lang tid gik der fra din idé til at du var i gang?

11) Hvilke forskellige muligheder kender du til, for at få finansieret din virksomhed både i forbindelse med opstart og undervejs (drift/udvidelse)?

12) Hvilken finansieringsform synes du er den mest optimale? (muligheden behøver ikke eksistere i dag, kom gerne med forslag)

13) Hvordan fik du dit projekt finansieret?

1. Hvis banken finansierede dit projekt – hvilke krav skulle du opfylde før at de ville låne dig penge?

14) Har du fået hjælp til at søge finansiering eller klarede du det selv?

1. Hvis ja, hvem fik du i givet fald hjælp af?

15) Synes du, der er gode muligheder for at modtage økonomisk hjælp i opstartsfasen? Begrund gerne dit ja eller nej.

16) Hvis du skulle rådgive andre, der ville opstarte egen virksomhed – hvad er dine vigtigste råd, tips og tricks i forbindelse med finansiering?

Hvis du foretrækker at få spørgeskemaet tilsendt, kan jeg kontaktes på V09850@campus.aams.dk

På forhånd tak.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SD. Tænk, jeg tror, folk er så vant til spørgeskemaer, at de også er blevet en smule forvænt med, at de ligger på nettet, så man bare skal klikke sig derhen og besvare. Prøv at læg det op og se, om du får flere besvarelser. Send gerne det, du har nu, til mig.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)