Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementsfrit Chat-system til PHP/MySQL baserede hjemmesider og webshops

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har netop installeret et nyt PHP/MySQL-baseret chat system for en af mine klienter på hans Joomla hjemmeside, og dette chat system fungerer bare super godt.

Derfor vil jeg nu gøre opmærksom på denne mulighed og tilbyde installation af dette system til andre hjemmeside-ejere der mangler en solid chat-løsning som ikke koster et månedligt hosting-abonnement.

Selve chat systemet installeres direkte på din hjemmesides server og er derfor ikke en ekstern hosting-løsning.
Når chatten er installeret har du således dit helt eget chat-system, og du skal ikke betale en krone i abonnement til en dyr hosting-udbyder.

Du kan se en demo af chat-systemet her:
http://wordpress-visual-chat.com/

Klik på "Need help?" nede i højre hjørne for at åbne chat-vinduet.

Du kan også se en video-demo af systemet, hvor du kan se hvordan admin-panelet fungerer.
Gå til denne side og klik på "Video Preview"
http://codecanyon.net/item/php-flat-visual-chat/8641929?ref=loopus

Chat-systemet er udviklet af en fransk web-udvikler og er tilgængelig både som en standard PHP script og som en dedikeret Wordpress plugin.

En super smart feature ved dette chat system er at man kan interagere direkte med kunden via chatten og vejlede kunden ved at markere et bestemt element og derefter sende dette via chatten, så kunden ser præcis hvor han/hun finder en bestemt information eller produkt på siden. Denne funktion ses i video-demoen jeg har linket til ovenfor.

Hvis det har interesse for nogle af jer derude så send mig en PM eller en direkte mail på: mo@geniusdesign.dk

Venlig hilsen

Mikkel Olsen

www.genius-webdesign.com

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:18

Hej.

$17 for modulet er jo til at overse. - Hvad vil du tage for installationen på en Prestashop?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 19:11

En standard installation kan jeg lave for 1500,- eks. moms.
Her bliver chatten sat op og testet at alt fungerer med MySQL osv.
Selve chat-vinduet implementeres på sitet og alle chat-funktioner testes efter. 

Hvis du skal have lavet særlig integration til multi-sprog og bruger-data fra CMS-systemet, så skal jeg lave en individuel vurdering før jeg kan give en pris.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)