Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb af hudplejeserier?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har besluttet mig for at lave en lille forretning af hudplejeserier! Da jeg er webdesigner er det med hjemmesiden intet problem men hvor kan man købe sådan nogen vare henne? Tænker på en Grossist?

Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:40
Hej hej,

Jeg er selv ved at få n webshop op at kører med hudpleje produkter. Det er godt nok til mænd.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om du tænker på nogle specielle mærker. Men på forhånd kan du godt opgive Loreal, Lacome, Biotherm og Giorgoi Armani. Ihvertfald hvis du vil prøve at købe dem her i Danmark.

Men derimod skulle det være muligt at få fat i nogle udenlandske og mindre kendte mærker.

Men er det nogle bestemmte mærker du tænker på?
Tilmeldt 1. Jan 06
Skrevet kl. 23:49

Hej nej jeg har ikke bestemt mig for nogen bestemte mærker! Det må meget gerne være nogen ukendte og udenlandske mærker. Men hvor kan man købe sådan noget?

På forhånd tak!
Tilmeldt 2. Oct 05
Skrevet kl. 23:53
Er det til damer eller herre?

Umiddelbart, skal du kigge lidt rundt på nettet. Men ellers er der også den mulighed at du kontakter Supergross. De har nogle få varianter til mænd ihvertfald. Jeg aner ikke hvad de har til piger/damer.
Tilmeldt 1. Jan 06
Skrevet kl. 23:56
Det er primært til damer men også lidt til mænd
Tilmeldt 2. Oct 05
Skrevet kl. 00:00
Få fat i Supergross, de kan nok hjælpe dig med nogle varer. Men hvis det primært er til damer, så er jeg nok ikke den rigtige til at hjælpe.
Tilmeldt 28. Jun 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:52
Nu er det jo lang tid siden dit indlæg er blevet skrevet, men er du stadig intereeseret i hudpleje produkter til videresalg?

Jens

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)